2.6. SPRÁVNÉ PODÁNÍ
2.6.1. Při začátku podání musí míček ležet volně na otevřené nehybné dlani volné ruky.
2.6.2. Podávající hráč pak nadhodí míček z dlaně volné ruky vzhůru přibližně svislým směrem, aniž mu udělí rotaci, a to tak, aby míček byl nadhozen nejméně 16 cm vysoko a pak padal, aniž by se čehokoliv dotkl dříve, než jej podávající hráč udeří.
2.6.3. Když míček padá, udeří jej podávající tak, aby se nejdříve dotkl vlastní poloviny hrací plochy a po té přeskočil přes síťku nebo "kolem ní" na polovinu přijímajícího hráče. Při čtyřhře se míček musí nejdříve dotknout pravé čtvrtiny hrací plochy na straně podávajícího a pak pravé čtvrtiny hrací plochy na straně přijímajícího.
2.6.4. Od začátku podání až do okamžiku, kdy je míček udeřen, musí být za koncovou čarou podávajícího a nad úrovní hrací plochy a nesmí být zakryt (schován) před přijímajícím jakoukoliv částí těla nebo oblečení podávajícího nebo jeho partnera (při čtyřhře).
2.6.5. Hráč je povinen provádět podání tak, aby rozhodčí nebo asistent rozhodčího mohl posoudit jeho správnost.
2.6.5.1. Není-li při zápase asistent rozhodčího a rozhodčí má pochybnosti o správnosti podání, může, stane-li se tak v zápase poprvé, hráče napomenout aniž započítá bod.
2.6.5.2. Jestliže v témže zápase tento hráč nebo jeho spoluhráč (při čtyřhře) podává znovu tak, že to vzbuzuje pochybnosti (z téhož nebo jiného důvodu), rozhodčí mu započítá chybné podání a přijímající získá bod.
2.6.5.3. Jestliže podávající hráč jasně nevyhoví požadavkům správného podání, rozhodčí hráče nebude napomínat a přijímající získá bod.
2.6.6. Rozhodčí může výjimečně upustit od přísného dodržení předepsaného způsobu podání, jestliže usoudí, že v tom hráči brání tělesná vada.